swirya

Nattugglan

kategori: Allmänt
Kvällen har ägnats på jobbet. Jag som är en riktig kvällsuggla tycker det är jätteskönt att jobba sent på kvällen. Väl hemma har jag kollat igenom en av mina dvder från moderskeppet. Kände att de va på tiden då vi fick dem i ettan ;). "Bättre bilder för blogg och webb" är jag inne på just nu. Passar mig ganska bra. Ska försöka byta ut tvserierna mot lite kunskap från ms om dagarna så jag blir en riktigt duktig bildbehandlare sen :D. 
 
Innan jag åkte till jobbet så tränade jag som skrivet. Cirka fyrtiofem minuters styrka och tjugo minuter på crossen. Gick fint! Gjorde fler övningar än vanligt för varje muskelgrupp så jag fick svettas ordentligt. Tycker fortfarande mage är jobbigast. Haha. Men tror träningen gett lite resultat trots allt då ett par jeans sitter slappare än vanligt. Roligt! Desvärre har jag tröttnat på crossen. Inte kul. Annars då? Syrran fick toppa mitt hår och vi lagade god mat. Laxen ser dock bränd ut men det va den inte ^^. Nu ska jag sova för imorgon väntas ett fotojobb. Spännande! Mobilbilder från idag. Gårre på er!
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin