swirya

Monday.

kategori: Allmänt
Tandis gick inte fint idag. Såklart skulle dom göra det som jag ogillar mest. Att slipa. Fy fan vad äckligt det är. Isar inte bara i tänderna utan i hela kroppen ända ner till benen. Blää. Men slapp betala för min saknad förra gången vilket jag är tacksam för. Tandistabb faktiskt som inte skickade ut någon påminnelse. Efter tandis gick jag på Ikea med mammsen. Mysigt. Lite småprylar hängde med som en lampa och lite ljus. 
 
När jag kom hem åkte jag till stallet. Red Tose barbacka i repgrimman i en hage. Väldigt mjuk och stabil i traven men hittar inte formen i skritt och galoppen var suuperjobbig tyckte Tos. Går på dubbla spår och vill inte hålla igång alls vilket gjorde mig frustrerad när inget funkade. Men tog tag i problemet och verkligen försökte och efter en stund så lossnade han och hittade bättre hållning än huvudet springandes som en giraff. Men känslan var lite halvdan. Han blev lite spänd när jag blev irriterad och jag tappade tålamodet. Svettigt pass för honom. Vi jobbar vidare. 
 
Efter stallet så kom Elin som ville åka tefat med mig i backen (haha så söt). Så vi gick dit och åkte några vänder. Haha. Det är rätt läskigt med tefat om jag får säga det själv. Blev inget träningpass idag. Fick ont i huvudet och energin är på noll. Så är det. Ha de fint. Gårre. 
 

 
 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin