swirya

Me and my piano.

kategori: Foton
Har äntligen fått tillbaka min motivation till att spela piano vilket känns jättebra. Stått på noll alldes för länge. Ibland kan man bara inte tvinga sig till saker som man inte känner för. Gäller typ allt. Träning, foto, ridning ex. Visst funkar det om man tvingar sig till det men ibland behöver man bara en mindre break för att återfinna inspiration. Så ikväll är det jag och mitt piano. Det är ju en keyboard egentligen men ja ;). Ssh.  
 
 



Postat av: Rosanna Moberg
Datum: 2013-02-24 Klockan: 00:12:45 | Kika in här: http://rosannamoberg.blogg.se

Åh vad kul, har spelat piano jättelänge nu och konstigt nog har jag aldrig tyckt det vart tråkigt...! :D

Svar: Ja det är superkul :D. Vad skönt för dig ^^D.
Wilma None




Postat av: Elena
Datum: 2013-02-24 Klockan: 10:41:02 | Kika in här: http://ellisono.blogg.se

Kul att du har fått tillbaka intresset! :)

Svar: Ja det är superkul :D.
Wilma None




Postat av: Elin
Datum: 2013-02-24 Klockan: 11:44:20 | Kika in här: http://exist.bloggplatsen.se

Kan du inte lägga ut en video där du spelar? :)

Svar: Haha vågar jag det ;D?
Wilma None




Postat av: Elin
Datum: 2013-02-25 Klockan: 19:42:20 | Kika in här: http://exist.bloggplatsen.se

SV;SV; Såklart du vågar! Vad kan hända? ;)

Svar: Haha ska tänka på det ;D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin