swirya

Justin Bieber tickets.

kategori: Allmänt
Lite impuslivt så bestämde sig jag och mina fina vänner för någon dag sen att vi ska gå på Justin Biebers extrakonsert. (Har velat gå på hans konsert i april sen i sommras men varken haft en biljett eller pengar till att köpa en. Jag hade egentligen inte pengar till det nu heller men jag gav mig sjutton på att jag skulle klara detta. Vart så grymt taggad vilket har fått mig att driva detta framåt. Det är ju mycket svårare än gjort. Så dagen innan (fatta dagen innan) planerade vi allt. Fixade ordning en backup plan på både a, b och c för dem sakerna som skulle kollas. Hur försäljningen skulle gå till, när det öppnar, vilken dörr insläppet var, vad det kostar osv. Igårkväll åkte jag in till stan och hamnade hemma hos Ida. Sedan drog jag Amanda, Bells och Fraai in till porten vid resecentrum. Hoho. Från halv två till halv fem satt vi utomhus och chillade. Sedan fick vi komma in på resecentrum lite efter halv fem. Satt där till sju där vi fick en lista man skulle skriva upp sig på och givetvis skrev jag och Bells som nummer 1 (resten i vårt gäng skulle inte ha biljetter.) Sedan väntade vi ytterliggare och gick en stund till skolan vid åtta, sedan tillbaka halv niotiden och väntade på att biljetterna skulle släppas vid tio på morgonen. Dröjde ytterligare tid på fyrtiofem minuter eller något sånt. MEN VI FICK BILJETTER. Helt galet sjukt. Jag var med i grupp 1 och 2 (med två random då man bara kunde köpa 4 per person vilket Bells skulle.) När vi först får komma in lyckas Bells få två golden circle biljetter vilket såldes slut blixsnabbt + 2 parkettplatser (som då var mina.) Sedan var det grupp 2, dem fick fick bara en biljett vilket var min. Deras hade tagit slut. Jättetråkigt för dem men ibland är man riktigt skicklig alltså. Fyfan vad kul det ska bli. Jag, Lunne och Malin ska gå på Justin Biebers konsert. Haha kan inte fatta detta. Sinnes. Sorry för roman men är så jävla stolt. Blev ett mindre bråk efteråt och det var ett flertal personer som inte fick biljetter vilket är riktigt tråkigt. Men jag trodde ärligt talat att jag aldrig skulle lyckas.. Never say never! 
 
Inte sovet på ett och ett halv dygn typ. Bara en engelskalektion kvar nu sen är det hem och motinera hästarna innan jag ska soova. Stay strong. Stort tack till mina vänner som ställde upp som sällskap och köade inatt/idag. Ni är guld. Några sköna belibers som fick sina efterlängtade tickets där ute? 
 
Bilderna på biljetterna är censuerade så ingen kan ta dem. Sorry guys! Levt på frukt och choklad. Stabilt Wilma. Extremt. 
 

 



Postat av: m
Datum: 2013-02-01 Klockan: 14:04:04 | Kika in här: http://miinabrun.blogg.se

Askul för dig! Skulle också vilja gå, men har nationellt prov så kind of omöjligt att komma ifrån det :/

Svar: Jaaaaaaaa :'''D.Usch vad surt :(
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin