swirya

Hearts.

kategori: Hästar
Vart lite kreativ och målat hästarna samt fotograferat idag. Var dock väldigt svårt att få det att se bra ut. Speciellt när store brun ska skaka på sig hela tiden. Hihi. Skämt bort dem båda vännerna och sen fick dem sig både ett träningspass. Tose i somarhagen barbacka på hacket. Har lättare att hålla igång galoppen nu vilket är kul. Men bjudning framåt var inte att hurra för. Tror vi kör på en uteritt snart igen.
 
Med Flame så blev det en "yolodarkridetour" med Elin. Vet inte vad som fick Elin att dra ut mig på en mörktur i skogen. Flame var, eh ja, Flame. Het som eld och stark som hästkrafter. Att vi red fel håll mitt inne i skogen gjorde ju inte saken bättre. "Wilma, wilma jag börja gråta snart, jag är livrädd". Haha döör. Så börjar Elin snacka om att spökerna i Harry Potter skulle komma och ta våra själar. Så vi fick ringa varann när vi skulle skiljas åt. Så romantiskt :'). Aja, vi överlevde ju det också. Haha en annan rolig sak är att mitt minne är helt lamt ibland. Glömde stänga boxdörren till Tose och kom på det när jag hade kommet tillbaka med F. Vafan liksom? Sen så glömde jag bort att jag hade målat ett hjärta på Toses rumpa så givetvis ska jag klappa honom precis där hjärtat var placerat. Awesome dude. 

 
 
 
 
 
 
 



Postat av: Penis
Datum: 2013-02-15 Klockan: 00:03:32 |

Hahaha det var nog inte en sån bra idé att mörkrida trots allt ;) men nu i efterhand så vart det lite kul <3

Svar: ily einar <3
Wilma None




Postat av: Rebecca Tengström - Fotoblogg
Datum: 2013-02-15 Klockan: 10:19:39 | Kika in här: http://rebeccatengstrom.blogg.se/

men vad sött! :D

Svar: Eller hur :D
Wilma None




Postat av: anna
Datum: 2013-02-15 Klockan: 11:44:10 | Kika in här: http://bafama.blogg.se

åh så fint!! :D

Svar: "Tack" :D
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin