swirya

Allmänt

kategori: Allmänt
Hejhej! Mitt internet är väldigt segt så finner inte mycket inspiration till att sitta med datorn då jag hatar att sitta och vänta för att komma in på bloggen. Jag lyckades bli klar med bildrensningen igår vilket var kul. Var ute på en ritt på T tillsammans med Lunne. Red lite på en åker en bit i skogen. Gick riktigt bra. Han börjar hitta bättre rytm och bärighet i galoppen vilket är superkul. Det var riktigt jobbigt för honom att pulsa runt i snön så en svettig och trött kille efteråt. 
 
Idag så hade jag utsläpp av stallets alla hästar. Min syster och jag gav oss ut ganska tidigt för en uteritt i skogen. Tose var pigg och fräsch hela rundan. Hade mycket kraft och tryck i steget vilket var kul. Börjar muskla upp sig lite nu :D. Nu hade jag tänkt att träna lite då jag inte ska åka till jobbet förens i eftermiddag. Skönt! Lite komiskt att det kallas "sportlov" och träningen har hållt igång riktigt dåligt denhär veckan. Nu ska det bli en riktigt genomkörare. Flame har dock gett mig träningverk i hela kroppen så musklerna har fått jobba ändå xD. Tur det! Bild på finaste Tos från i torsdags. 
 



Postat av: LORISSA LOVEBOMB
Datum: 2013-02-16 Klockan: 13:34:30 | Kika in här: http://lorissalovebomb.se

Det låter härligt :) Själv är jag dock rädd för hästar.. :/

Svar: Japp :D. Hur kommer det sig :)?
Wilma None




Postat av: Sara
Datum: 2013-02-16 Klockan: 14:57:13 | Kika in här: http://sarajosefin.blogg.se

Fin häst!

Svar: Det är han :D
Wilma None




Postat av: Sofie
Datum: 2013-02-16 Klockan: 15:52:07 | Kika in här: http://sofies.nu

Gud vilken fin häst!

Föresten, gud vilken fin blogg du har! Älskar verkligen designen, den är hur fin som helst!
Har du haft en bra lördag?

Många kramar /S

Svar: Eller hur :).Tack snälla :D.
Wilma None




Postat av: vanessaljungdahl.blogg.se
Datum: 2013-02-16 Klockan: 18:25:40 | Kika in här: http://vanessaljungdahl.blogg.se/

Men vilken fin häst!

Svar: Det är han ;)
Wilma None




Postat av: Y A S M I N E
Datum: 2013-02-16 Klockan: 18:50:21 | Kika in här: http://medy.blogg.se

Det ser precis ut som om han har ett hjärta på sidan! Är det ditsatt eller är det håret som är så?

Svar: Det är ett hjärta som jag målat ditt. Scrollar du lite i bloggen hittar du fler bilder :)
Wilma None




Postat av: Elin
Datum: 2013-02-16 Klockan: 20:14:30 | Kika in här: http://slowmotionphoto.blogg.se

Åh vilken fin häst!:D

Svar: Han tackar :D
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin