swirya

1. Summer throwbacks

kategori: Foton
Kan inte riktigt välja ut ett speciellt sommarminne från 2013 så det får bli en liten summering utav det goda helt enkelt Hehe. Jag tycker i vilket fall sommaren 2013 har vart den bästa sommaren i hela mitt liv, haha gud vad klyschigt det lät, men sant. Många fina och roliga minnen! Blev bland annat 18 år gammal, tog körkort. Blev av med min rälls (befrielse), haha. Tränade, åt mat, badade, jobbade, fotade, shoppade osv ;].

Jag hade en vampire photoshoot när jag äntligen hade hittat min fjärrutlösare. Haha. 
Var i Ronneby med vännerna. Festade, chillade och åt mat ♥
Tältade i stallet med vännerna ♥
Hade en fantastiskt roligt midsommarfest hemma oss mig tillsammans med syrrans vänner från högaskolan.
Red och badade med hästarna tillsammans med Lunne. 
Köpte min nya kärlek, en sony a65 och åt pizza ♥
Hade en väldigt lyckad fotografering tillsammans med mina hjärtan och duktigaste Sabina ← bakom sin canon! 
Fotade mina två favoriterkatter ♥
 Var på High Chaparral och kollade på westerntävlingarna ♥
Bodde på en hästgård tillsammans med syrran i en vecka. Supermysigt! 
Och alla dessa underbara dagar hos viten i värmen ♥ 
Mysiga sommarstunder med syster och saknad vän ♥



Postat av: Andreas
Datum: 2013-12-09 Klockan: 00:48:49 |

Sexi du är. Speciellt på hästen. Grr ;)

Svar: haha tack andreas ;)
Wilma None




Postat av: Junitjej
Datum: 2013-12-09 Klockan: 05:56:15 | Kika in här: http://www.junitjejen.se

Tack! För vem gillar inte kommentarer?härliga sommarbilder!

Svar: Taack :)
Wilma None




Postat av: LORISSA LOVEBOMB
Datum: 2013-12-09 Klockan: 08:14:26 | Kika in här: http://lorissalovebomb.se

Det ser ljuvligt ut, när jag sitter här i mitt iskalla vardagsrum så längtar jag verkligen tillbaka.

Svar: Hihi ja! :)
Wilma None




Postat av: Karin
Datum: 2013-12-09 Klockan: 08:22:58 | Kika in här: http://karincecilias.blogg.se

Åh saknar verkligen sommaren nu! Jättefina bilder :)

Svar: Jag också :(. Tack snälla :)
Wilma None




Postat av: Pablo
Datum: 2013-12-09 Klockan: 09:23:14 | Kika in här: http://pabbeawesome.blogg.se

Åh vilka fina foton!

Svar: Tack snälla :)
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin