swirya

Monday.

kategori: Allmänt
Fått hem mina efterlängtade mössor från jfr idag :D. Så himla snygga! Vet dock inte om jag passar så mycket i mössa eftersom det framhäver mitt runda ansikte ;[. Men mössorna är iaf assnygga ♥ (Känns som halva sverige kommer gå runt med dom i vinter xD  Idag har jag vart hurtig, minst sagt faktiskt, utöver min hurtighet i skolan så har jag ridit båda hästarna barbacka idag vilket gick kanon. HUR skönt är det inte att kunna rida på ridbana i december? ASSKÖNT! Sedan gick jag dirren till gymmet och köttade på som tusan. Lyckades skämma ut mig inför en snygg kille också. Fett pinsamt. Hade precis härdat plankan och skulle sträcka mig efter min jacka på en hylla och så känner jag verken i ryggen och ba "fan vad ont de gör", så vänder jag mig om och så står han och skrattar och ba "hejdå :D". Lite komiskt eftersom jag antog att det bara var jag kvar. Haha.. Bra dag, åh de är så kul när det faktiskt är b-r-a. Sen att jag har 10 uppgifter att göra hemma är en annan historia. Ååh tagga tisdag, veckans tråkigaste dag. Woho! Alltså bilden till höger. Dööör, så himla sant :'). Goodnatt ♥
 
 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin