swirya

light.

kategori: Allmänt
Hoppas ni fick en bra jul allesammans! Min var helt okej. Blev positivt överraskad med julklappar då jag inte väntade mig något alls faktiskt. Det blev en hylla, en stol till mitt skrivbord (efterlängtad) och en dösnygg hästlampa (se nedan). Hur ballt är det inte att ha Tose i sitt egna rum liksom ;)? Förutom att den går i rollkur och halft brutit nacken men hur snygg :D? Iaf jätteglad tjej! :D. Annars började jag juldagen med ett trött gympass på morgonen helt nyvaken typ. Haha. Vart hos lino och nu fixat mig klart inför utgång. Röd skjorta fick de bli idag, juligt ;). 

 
 
 
 



Postat av: Isabella Berger - Fotografi
Datum: 2013-12-26 Klockan: 23:43:09 | Kika in här: http://szalai.blogg.se

Snyggt ditt rum ser ut, av det lilla man ser av det :D Så typiskt prydnadshästar att dem alltid har någon skum form eller vad man ska säga haha

Svar: Tack så mycket :D. Haha ja xD.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin