swirya

CHRISTMAS.

kategori: Allmänt
Shit! Fan julafton imorgon. Where the hell is the julstämning? (Åh svengelska ♥) Nä men jag klagar faktiskt inte på att vi är snöfria såhär nära julen (än så länge). Det är så gaalet skönt för oss hästmänniskor. Slippa all jävla halka, slask, förfrusen mark, broddar, styltor, you name it. Haha. Hoppade lite hinder med Flame i lördas och hur ofta kan man hoppa utomhus i december? Väldigt sällan så det är askalaskuul. Flame är så himla rolig att sitta på också. Kärlek till den individen. Tose var helt fantastisk att rida ut med igår. Fullt ös på lång tygel på skjutfältet. Liife. Annars har jag tränat en hel del på gymmet det senaste. Kan snart kalla mig sportgeek ;). Planerar att ta lite självportätt imorgon på mig och Toselino, och så hoppas jag av hela mitt hjärta att min jul blir b-r-a för du brukar den aldrig bli trots att jag storälskar julen! Sen hoppas jag att NI, mina bloggläsare som klickar er in här varje dag får en riktigt fin jul! Utan er hade swirya inte pinnat vidare i sin existens. Sen hoppas jag att hela bloggeriet blir lite bättre snart också. Planerar att fota en del på lovet och ni fåååår inte missa vår blivande unicorn-angel-photoshoot till mitt gymnasiearbete i februari. Kommer bli såå awesome! Ja det får ni veta mer om när det närmar sig men så himla kul när man ser hela fotograferingen "i huvudet". Haha. Så har en superbra jul och festa skallen av er på onsdag för det ska jag ;]. #ALLINBITCHES.
 
Instagraaaaaaaaaam



Postat av: Molly
Datum: 2013-12-24 Klockan: 00:31:03 | Kika in här: http://nordwest.blogg.se

Haha vad är det med Tose och kameror?:'] Galet söt ju :'3

Svar: Alltid lika sexig ;).
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin