swirya

Wish me luck?

kategori: Macintosh B
Låång dag i stallet idag. Närmare sex timmar. Phuu. Red ett pass på banan till musik (<33) med Pansarvagnen. Hon gick sååå bra idag. Aldrig vart så låg och fin i galoppen. Me like! Lite surt att det börade spöregna dock. Sedan var det Toses tur, trickade lite till låten och insåg att jag knappt hann visa hälften av alla trick. What to do? Får nog spela låten två gånger. Sedan satt jag upp och T skulle börja snurra runt då blev matte sur, men efter det skötte han sig galant! Sedan blev det en låång dusch för Toselino. Tvättade t.o.m facet. Inte uppskattat kan jag säga. Han gav mig payback dock genom att klia sig mot väggen så hans rumpa blev helt röd. Fu. Haha han var helt galen när jag var ute på promenix/jogg efter duschen. Han sprang som tusan sen dök han ner i gräset, så gick de på repeat hela rundan xD. Är fett taggad! Knoppade hela manen också vilket blev fint så det får bli knoppar imon igen :). Är väl bäst att ladda kameran så ni inte missar när jag skämmer ut mig :'D. Wish me luck? Hörs imon!
 
 



Postat av: Sara
Datum: 2013-08-31 Klockan: 23:17:49 | Kika in här: http://sarajosefin.blogg.se

jättefin bild :)

Svar: Taack :).
Wilma None




Postat av: yasmine modell mamma och fru
Datum: 2013-09-01 Klockan: 11:27:18 | Kika in här: http://www.yasminegill.blogg.se

fin bild
ha en fin söndag
KRAM

Svar: Tack :)
Wilma None




Postat av: sanna
Datum: 2013-09-01 Klockan: 11:54:30 | Kika in här: http://izabellesanna.blogg.se

fin bild!

Svar: Taack :)
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin