swirya

What's up?

kategori: Allmänt
Good morning world! Idag väntas jobb, ska bli roligt faktiskt! Sedan ska jag till hästen min. Hoppas verkligen han är bättre! Tänkte tricka lite om han är pigg och fräsch. Återstå att se. Gårdagen blev rolig trots lite komplikationer men det är väl sånt som alltid händer när det är fest? Tur jag har min Elin ♥. Men ni får ha en fin dag :). Här har det precis regnet. Skönt faktiskt! Ciao :). 
 
Old summerstuff. 
 
 
 



Postat av: Elin
Datum: 2013-08-11 Klockan: 12:04:47 |

<3<3<3

Svar: <3
Wilma None




Postat av: Becka [fotoblogg]
Datum: 2013-08-11 Klockan: 21:38:43 | Kika in här: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Gud så vacker header du har. ♥

Svar: Tack snälla :))
Wilma None




Postat av: Celine
Datum: 2013-08-11 Klockan: 23:33:20 | Kika in här: http://celinelf.blogg.se

Åh jag älskar bilderna i din header! Sjukt fina! :)

----
Veckans blogg är på gång på bloggen igen! Hade varit jättekul om du ville vara med :)

Svar: Tack så mycket :)).
Wilma None




Postat av: Josefine
Datum: 2013-08-12 Klockan: 18:14:37 | Kika in här: http://hosjosefine.blogg.se/

gillar kepsen! :)

Svar: Tack så mycket ^^
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin