swirya

We work hard, we play hard.

kategori: Allmänt
Ännu en dag har passerat av mitt sista sommarlov någonsin. Tragiskt. Vaknade med "jag orkar ingenting" känsla men tog mig i kragen städade konstigt nog hela övervåningen. Sedan drog jag till gymmet med syrran där det gick sådär. Hade ingen motivation till att springa så prestationen blir ju inte den samma. Sedan åkte jag till "mina" älskade hästar. Bestämde mig för att träna lite med Flame vilket var ett tag sedan. Tog ut massa utrustning i paddocken så som boll, höpåse, vattenmatta och koner. Miljöträning kort och gott. Hon var himla duktig! Trodde vattenmatten skulle vara döläskig eftersom vatten är hennes största fobi(?), men icke. Gick prima. 
 
Sedan byggde jag ett hinder (se tidigare inlägg) med vattenmattan. Gjorde ordning Tose och skuttade över den lite. Ger snart upp med att rida honom? Vart finns bjudningen? Har han ens någon när det finns fyra hörn? Han gick himla bra mot slutet men jag känner mig alldels för stor på honom. Usch det är så himla tråkigt. What to do? 
 
Sedan så kom Amanda och hennes kille som jag fotade lite, sedan bestämde vi oss för att skutta lite med Flame. Hon var sååå duktig. Tog oss över 115 cm. Väldigt ärlig och trygg på hinder. Pärlan ♥. Just nu sitter jag här med illamående efter mitt godis. Min kost suger då jag är för lat för att laga mat och kylen ekar snart tomt när päronen åkt på semester. Blöö. Men himla lycklig att jag har så fina hästar ♥. Guldstjärna till er som orkade läsa :].

Översiktsbild på dagens träning med Flame. 









Postat av: Sofia
Datum: 2013-08-02 Klockan: 22:12:38 | Kika in här: http://photobysissi.blogg.se

Har inte hängt med riktigt, men vem är Flame? Ny häst eller? Sjukt söt är hon! :)

Svar: Jag har skrivit ett inlägg om det :D. http://swirya.blogg.se/category/flame.html
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin