swirya

We won't stop.

kategori: Macintosh B
Heey! Blev ett lugnt pass på gymmet. Var något omotiverad så orkade inte ge speciellt mycket. Det var himla fin sol ikväll så bestämde mig för att åka tillbaka till min vita springare och rida lite i solnedgången. Blev till en början en jättemysig tur. (Red på Flames kimblewickbett och med hennes bomlösa sadel.) Han var jättemjuk och sökte sig fint till form. Men när vi sedan lämnade alla mysiga stigar och kom ut till skjutfältet (grus/sandväg) så börjar han lägga i handbromsen som in i helvete. Vi bråkade huuur mycket som helst. Blir så himla frustrerad på honom när han ska vara så dryg mot mig genom att inte vilja gå för att slippa arbeta, för på hemvägen är det nemas problemas. Han ska både vara stark och springa snabbt. Haha. Så typical Tose så det inte är sant. Men kändes mycket bättre efter lite stretch och pyssel i stallet ♥. Men innan det, usch vad irriterad jag blir ibland xD. 
 
Fina skrutten! Och ja, dem är lite mindre i format än dem andra bilder här, det svider. (Ni vet ju hur noggran jag är ibland ;))  
Foto: Sabina Svenningsson 


 
 



Postat av: Julia Sundqvist - Fotoblogg
Datum: 2013-08-09 Klockan: 23:40:28 | Kika in här: http://juliafoto.se

Så himla vacker bild! Får mig att sakna min pålle ännu mer. Ni ser väldigt fina ut tillsammans. c':

Svar: Taaack :')
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin