swirya

Tuesday.

kategori: Allmänt
Heej! Var ute och fotade lite självportätt tidigare ikväll på ett väldigt fint ställe. Var dock väldigt dåligt med ljus så några bra bilder fick jag knappt några utav. Haha. Fullt minne också så fick radera hela tiden samtidigt som jag fotade i en å (så hade min gamla kamera). Men nu har jag massa erfarenhet till nästa gång om man ser det från det perskeptivet. Kul :). 
 
Sedan har jag vart en sväng i stallet och trickat lite med skrutten ute i hagen. Väldigt duktig som blivit grym på spagat. Lite spänd i början av longeringen som sedan släppte. Han kan ju inte longeras löst till hundra procent då han tycker det är extremt tråkigt och avbryter, men något liknande longering kan man väl kalla det ;). Mycket duktig var han så väldigt nöjd! Tror showen kommer gå galant på söndag sålänge Tose är på humör :). 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin