swirya

Sleep thight.

kategori: Allmänt
Heej! Har idag hjälpt min handikappade syster att packa till sin flytt imorgon. Kan inte förstå att hon inte längre kommer finnas i huset på en väldigt lång tid. Så himla tråkigt att jag vart irriterad idag också pga blabla, gör inte saken bättre direkt. Vart en stund och hälsat på skrutten som för en gångs skull var social, vilket han inte var igår, (pain in the ass var förnamnet.) Bara för att han skulle få lite foder i hagen så kan ju inte bossen låta dem andra komma nära (eftersom kungen ska ha allt själv ofcourse) så istället gör han utfall efter utfall mot dem andra dinosauriena vilket inte är speciellt ok när jag och bror står i mitten. Haha. Kul att han visade motsatsen idag då ;).

Sedan tvingade mossan (ja, jag säger mossan som mossa i skogen till min mamma) med mig till gymmet. Saay whaat? - Nä seriöst, jag orkar inte idag. "WILMA KOM NER NU". okej, okej, jag kommer :0. Creepy. Väl där orkade jag knappt något alls, allt sa neeej. Men trots det så kämpade jag och svettades som aldrig förr typ. Good job W :). Har skickat iväg lite idér på ny design till min designer så hoppas det blir lite nytt inom kort. Wiie :). Går bara och tänker på alla saker jag ska (och vill) köpa så som tågkort, stallhyra, smink, spotify, hårfärg, hörlurar, bloggdesign osv. Mitt konto kommer snart stå på 0,00 och jag som vill shoppa kläder. Rip :(. Men imorgon blir det jobb. Hejaheja! Upp vid sju och säga hejdå till bigsis också. :(((. 
 
Random pic, yeah. 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin