swirya

Show

kategori: Allmänt
Heej! Sitter och käkar grönsaker i dipp och funderar över morgondagen. Haha. Show med Toselinobebisen ju. Läste i tidningen att det ska vara någon familjedag på ridklubben så kommer säkert va jättemycket folk. Spännande! Tror inte jag har förstått att jag ska uppträda ännu dock. Förra året när vi stod och väntade på att få komma in på arenan skakade jag av nervositet uppe på ryggen xD. Lindor och knoppar ska det bli i år. Sen ska han tvättas, få pälsglans, babyolja och glitter ;). Ska ta med datorn och min nya högtalare till stallet så ska träna lite till musik idag. Tänkte dra igenom trick och galoppa lite löst bara. Everything med lifehouse ska jag uppträda till. Tror det kommer bli riktigt känslosamt. Otroligt fin och rörande låt som ligger mig varmt om hjärtat. Tror det kommer gå galant så länge Tose känns pigg. Han är ju som sagt extremt ur form så får inte ha för högra krav. Det ska vara frivilligt. Förra året så red jag först och trickade efteråt. Han blir tyvärr väldigt trött efter ridning så han var väldigt seg från marken. Så i år ska vi börja med trick och ev rida lite, beror på hur pigg han är. Har han för mycket energi så börjar han snurra runt som han gjorde på genrepet :'). Haha så fail. 
 
Checka vad lång man han hade :O. Galet! Film från förra showen kan ni se här



Postat av: Molly
Datum: 2013-08-31 Klockan: 16:02:16 | Kika in här: http://nordwest.blogg.se

Åh vad spännande, tror det kommer bli uppskattat!;)

Svar: hehe ja, hoppas de var de ;)
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin