swirya

School.

kategori: Allmänt
Heej! Alltså sorry för frånvaron. Haha. Jag har som sagt börjat mitt tredje år på gymnasiet nu. Helt galet. Behöver nog påminna mig om det varenda dag. (Btw, jag ska inte skriva "nu när jag ska börja trean kommer jag inte kunna blogga, blabla för att, pga" Nej, så ska vi inte ha det.. Det har vart två ganska chill skoldagar faktiskt. Mycket lamt stolsittande med nya ettor som gjort mig gråtfärdig av trötthet. Seriöst. Första dagen kunde jag knappt tolka vad folk sa för att jag gick in i något sovtrans? Kan verkligen inte sitta rastlöst sill under länge stunder. Sedan direkt från skolan till jobbet forever alone hela kvällen också. Men jag överlevde det också ;). Invigde första dagen med ny skjorta också. Like a boss! Hoppas inte morgondagen blir lika tråkig som de två senaste :'). 
 
Utöver skolan så leverade jag som fan på löpbandet idag. 45 minuter blev det på gymmet, rekord faktiskt. Brukar oftast blir runt 20-30 minuter så mycket stolt faktiskt. Börjar få upp konditionen. Finally :). Sedan hade jag ett toppenpass med Tose från marken på banan. Han var lite seg men jobbade på mycket duktigt ändå så mycket glad matte! Jag saknar min mobil som fan ändå även fast det är skönt att inte behöva ha den. Kan ju inte ta egobilder med mitt nya hår, illa. Men nu ska jag ta tag i livet och sova, god natt folket :)). Underbat med fredag faktiskt! 
 
 



Postat av: KMStyle
Datum: 2013-08-22 Klockan: 22:57:00 | Kika in här: http://kmstyle.blogg.se

vilken snygg jacka!

Svar: Från JC :)
Wilma None




Postat av: Hanna Mikic
Datum: 2013-08-22 Klockan: 23:39:52 | Kika in här: http://hannami.blogg.se

Vart kommer jackan ifrån?? Skitsnygg

Svar: JC :)
Wilma None




Postat av: Dreaming of a fabulous life
Datum: 2013-08-23 Klockan: 09:09:51 | Kika in här: http://dreamingofafabulouslife.blogg.se

Trean är det bästa året på gymnasiet, se till att njuta!

Svar: Hoppas det :D.
Wilma None




Postat av: Malin Fylking
Datum: 2013-08-24 Klockan: 20:46:35 | Kika in här: http://fylkings.webblogg.se/

Tack! För vem gillar inte kommentarer?




Postat av: Malin Fylking
Datum: 2013-08-24 Klockan: 20:47:30 | Kika in här: http://fylkings.webblogg.se/

Så galet fint hår du har! (förlåt för första kommentaren, glömde skriva.. haha förvirrad tjej..)

Svar: Taaack :D. Haha det är helt lugnt :D.
Wilma None




Postat av: Julia
Datum: 2013-08-25 Klockan: 10:01:16 | Kika in här: http://juliaeldh.se

Tredje året är ju faktiskt betydligt lugnare än det andra, så det kommmer du klara galant W ;)

Svar: Jasså :0? Får hoppas det :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin