swirya

Monday your bastard.

kategori: Allmänt
Heej! Första riktiga skoldagen med åtets nya schema och kurser idag. Phuu. Snacka om att lektionen innan lunch var en plåga? Så förbannat morgontrött. Jag orkar inte med mig själv. Någon som har tips på hur man blir morgonpigg :')? Efter skolan så for jag till svettets paradis där jag så mycket väl hör hemma. Gymmet. Sedan till stallet där jag red skrutten efter x antal dagars/veckors uppehåll men osch så fin han var, dessutom på tredelat tränsbett. Say whaaat? Poäng! Måste träna outside the box bara. Alltså utanför ridbanan för hans motivation blir ju mycketmycket högre utanför den tråkiga sandlådan. Så himla pigg och fräsch idag på gräsbanan som jag kallar det (vanlig åker). Kändes ren i gången också. Så himla skönt! Plockade bort tyglarna mot slutet också och det gick minst lika bra. Annars är jag lite seg, (läs väldigt). Lyckats få en bitchslap av ett handfat igår. Ja, kalla det skillz men jag slog huvudet i ett handfat på jobbet igår så hårt in a helvete, så öm i hela pannan och skit. #score. Sorgligt att det bara är måndag. #killme. Sen att Teen Wolf har uppehåll gör ju fan inte måndagar mycket roligare. Det var liksom hödjpunkten av vekcan, speciellt måndagar.

[Foto: Sabina]
 



Postat av: Emelie Petersson
Datum: 2013-08-26 Klockan: 21:17:00 | Kika in här: http://syrum.blogg.se/

Vilken underbart vacker bild :-)

Svar: Håller verkligen med D:
Wilma None




Postat av: Sofia
Datum: 2013-08-26 Klockan: 21:23:24 | Kika in här: http://lovejournal.blogg.se/

Fin bild :-)

Svar: Tack :).
Wilma None




Postat av: maandelina.blogg.se
Datum: 2013-08-26 Klockan: 21:32:17 | Kika in här: http://maandelina.blogg.se/

ååh fin blogg

Svar: Tack snälla :D.
Wilma None




Postat av: Sara
Datum: 2013-08-26 Klockan: 22:43:11 | Kika in här: http://sarajosefin.blogg.se

jättefin bild!

Svar: Tack snälla :D
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin