swirya

Miss that pearl.

kategori: Flame
Ska trax iväg och jobba en söndag som denna! En vecka kvar till show med Tose också. Förjävligt försök till träning igår med honom. Så himla tjurig när man satte lite krav på honom. Han är verkligen helt ur form också. Inte roligt! Men ni får ha en superbra dag hörni :). 

 Saknar Eldsflamman ♥. [Foto: Sabina
 



Postat av: yasmine modell mamma och fru
Datum: 2013-08-25 Klockan: 12:47:50 | Kika in här: http://www.yasminegill.blogg.se

ha en fin söndag
kram

Svar: Detsamma :)
Wilma None




Postat av: Vilja Lindgren
Datum: 2013-08-25 Klockan: 12:52:37 | Kika in här: http://traineatlive.blogg.se

Jättefin bild!

Svar: Håller med Vilja, gillar den starkt :D.
Wilma None




Postat av: LORISSA LOVEBOMB
Datum: 2013-08-25 Klockan: 17:07:04 | Kika in här: http://lorissalovebomb.se

Jobbigt att träningen gick så, men han är då himla fin :)

Svar: Ja :/. Hihi ja, det är dock Flame på bilden. Tose är vit ;)
Wilma None




Postat av: Frida
Datum: 2013-08-25 Klockan: 17:37:00 | Kika in här: http://rockabillygirl.se

Jag hoppas du har haft en fin söndag :)

Svar: Ja detsamma :)
Wilma None




Postat av: Anonym
Datum: 2013-08-25 Klockan: 20:30:21 |

Fin är han, lycka till med träningen :)

Svar: Ja verkligen! Dock är det Flame på bilden :)
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin