swirya

Hey you.

kategori: Allmänt
Hej! Känner bara för att uppdatera när jag har något intressant att visa eller skriva om så uppdateringen ingår väl inte i kategorin "bra uppdatering" ;)? Igår så var jag ute i skogen med en väldigt stel, stark och stum Flame tillsammans med syrran som sedan flög av och nu är gipsad efter en kväll på akuten. Känns sådär. Hon ska flytta på söndag och allt blir sååå mycket mer komplicerat när man blir handikappad. 
 
Idag så var jag hos tandläkaren vid nio, (kan inte förstå att jag på onsdag ska upp vid sju varenda jävla vardagsmorgon) orkade inte ens dra på mig smink och är det extremt illa alltså. Men mina fangs är klara. Efter sex (?) efterblivna misslyckade år hoss x antal tandeläkare med rälls och tandställning för att reparera min glugg + lite till. Hur svårt kan det vaa? Men dagens tandis var snäll så klagar inte. Hatar bara att slipa när det isar genom hela kroppen. Usch. (Fyllde i en tand.) Annars är jag sjukligt omotiverad, vill bara sooova och kolla på film typ. Nätet suger så gör inte saken bättre. Jo juste, min mobil vägrar att starta också. GREAT. Grymt jobbigt. Hoppas det är bra med er, ta hand om er ♥




Postat av: Agnes Bjurek
Datum: 2013-08-25 Klockan: 09:43:57 | Kika in här: http://agnesbjurek.blogg.se/

Den bilden var sjukt cool, ahahhaha! Direkt från Twilight-skogen?;)

Svar: Tack :D. haha ja kanske de ;).
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin