swirya

Gn.

kategori: Allmänt
Hej! Jag har inte hunnit (hinner inte) uppdatera riktigt nu när jag jobbar kväll. Det är inte mycket tid att samspela med från morgonen fram till fyra när mitt skift börjar. Idag var jag uppe tidigt i stallet där Tose fick tossingarna verkade. Sedan for det in mot staden för möte på mitt helgjobb (som lokalvårdare) vilket gick bara fint tack. Mina chefer är så himla trevliga! Löneförhöjning och extra anställning. Awesome! Min syster ska ju flytta så Elin blir min nya arbetskollega där, spännande :). Sedan var det hem och vila upp mig min irritation/omotiverade kropp/hjärna innan det blev jobb på industrin. Imorgon är sista arbetsdagen där. Sååå skönt ska det bli att vara ledig.

Men måste bara skriva att vissa människor är så mycket trevligare än andra alltså. Han som bytte min maskin för andra dagen i rad var så himla trevlig och hade gjort massa arbete åt mig (som jag slapp göra.) Han frågade hur det stod till och önskade mig lycka till osv. Man blir ju så himla glad :'D? Haha, jag uppskattar sånt iaf. Fick en helt annan inställning till att jobba. Dessutom till en ny grym spotifylista i öronen även fast sångfågeln inom mig flugit åt helt fel håll. Det är bara jag som sjunger för fulla muggar på jobbet eller? Think so. Men nu måste jag ta mig något att äta(/sova pga alldeles för lat för att gå ner och göra ordning något) för huvudverken kommer smygandes. Jag suger på att gå och lägga mig och jag suger på att gå upp. Hur svårt ska det va liksom? Sov gott ni som är nattugglor (som mig) eller dröm vidare ni som alla redan sover ;). 

Underbar bild (ljus, motiv och kompositionen) som Elin tagit i början av sommaren på oss :). Me looove. 



Postat av: mina
Datum: 2013-08-08 Klockan: 10:39:30 | Kika in här: http://miinabrun.blogg.se

jäättefin bild!

Svar: Tack :).
Wilma None




Postat av: Koffe
Datum: 2013-08-08 Klockan: 16:45:35 | Kika in här: http://fotokoffe.blogg.se/

Schysst bild! Lite mer action när hästen rör på sig. För alla hästbilder som jag ser på blogg.se är faktiskt ganska så, tråkiga ärligt. Men den här stack ut!

Svar: Tack så mycket :).
Wilma None




Postat av: Malin
Datum: 2013-08-08 Klockan: 20:50:34 | Kika in här: http://malinottenback.blogg.se

Fin bild :)

Svar: Taack :))
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin