swirya

Little white western.

kategori: Macintosh B
Bra pass med lino idag. Extremt seg till en början med försökte att inte ge upp och avsluta som förra gången utan filosoferade om vad felet kunde va. Hittade ingen synligt fel så han fick skritta igång en lång stund. Gick sedan över till trav, skritt, halt och sen back. Mycket övergångar. När man pushat på honom en stund så kom han igång riktigt bra. Mjuk och följsam. Något seg för skänkeln men ändå närvarande. Bärde upp sig grymt i galoppen då han inte galopperat en volt på, eh ja, sådär tre veckor xD.. På fredag kommer en kiropraktor så T ska får knäckas lite. Han behöver verkligen få av sig dojjorna också. Framhovarna är alldeles för långa. Men hovslagaren kommer snart också så kamelklövarna får manikyr. Nu ska jag köra bil! Heja!

 



Postat av: fia
Datum: 2013-04-10 Klockan: 20:53:59 | Kika in här: http://sofialindeberg.blogg.se

Lycka till med bilkörandet! Blir det fransk manikyr för kamelen då eller?

Svar: Tack fialotta. Kan behövas för de gick inte bra xD. Åhnej de blir tysk :D.
Wilma None




Postat av: Amanda [SPONTAN]
Datum: 2013-04-11 Klockan: 13:06:52 | Kika in här: http://spontan.blogg.se

SVAR: Tack så hemskt mycket fina du :)








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin