swirya

Kontrast.

kategori: Allmänt
Hej alla kära! Nyss kommet hem från jobbet. Asgött att komma hem lite tidigare, dessutom full men inspiration och energi så gäller att inte stanna framför datorn förlänge så den hinner försvinna. Igår så red jag ett grymt bra pass med znoze på stånget. Oh my god. Kan inte beskriva det riktigt. Så himla lyhörd. Flyttade undan så jävla underbart bra. Haha. Tose har alltid var lite seg vid skänkeltryck men idag gick han undan riktigt bra att jag kunde göra både spinnliknande moment och rollbacks. Duktig! Flyttade undan så fint i trav också att jag kunde rida små åttvolter. Galoppen är sååå fin. Rund och låg. Kan rida i förvänd galopp och byta tillbaka och tillbaka igen osv och fortfarande stanna kvar i form och bära upp sig. Skritten som är vår svaga gångart var han också mycket bättre i. Stånget är välkomnat! Han går ruskigt bra på det sålänge vi håller oss på en mindre yta. Awesooome! 

Kontrasten mellan gårdagens väder. Weird.







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin