swirya

Bra pass med viten.

kategori: Macintosh B
Sprang bara 2 km tidigare idag. Var något fel på mig så tur det inte blev längre. Åt konstigaste blandfrukosten så inte så konsigt. Det var grymt jobbigt eftersom jag mådde dåligt så blev assvettig. Weird. Men i stallet däremot gick det superbra med Toselino. Yeey :D. Först tränade vi lite löst på banan igen. Tränade lite på att gå undan för tryck, att han ska följa mitt mönster, backa från femte zonen och framifrån. Han var grymt duktig och med på noterna. Sedan fick han spela fotboll (och chilla när jag skulle visa mina skillz och snärta med sticken (trygghetsträning).) Sedan så red jag med Amanda ut i skogen där vi red på ett fält. Han var såå pigg, busig och mjuk. Helt paff blev jag. Han har aldrig vart så mjuk under flera dagar som han är just nu efter dessa tre veckor som han fått gå lugnare och blivit stretchad varje dag. Grymt kul! Min oslipade diamanten ♥. 

 

 
 

 

 



Postat av: fia
Datum: 2013-04-05 Klockan: 21:11:55 | Kika in här: http://sofialindeberg.blogg.se

Hurtigt ska det vara! Finfin westernTose

Svar: det ska fan va hurtigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mycket ädel hingst
Wilma None




Postat av: Julia
Datum: 2013-04-06 Klockan: 23:43:49 | Kika in här: http://scenicworld.blogg.se

Snygging där!

Svar: Ajjemän :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin