swirya

Bergs-klättrare

kategori: Allmänt
Vart ute och bergsklättrat med T idag igen. Börjar bli riktiga äventyrare vi två. Börjat träna lite kropps-språksmönster också eller vad jag nu ska kalla det. Att han ska följa mina mönster om jag går framåt, bakåt, springer, backar framifrån eller bakifrån osv. Tränat i skogen där det är lite roligare än i inhägnad. Men idag så tränade jag honom löst på banan och det klickade till ordentligt efter lite upprepningar av dem olika momenten vilket var awesome. Är väldigt kul att träna men krävs mycket engagemang från båda sidor. Men vi kan nog bli riktigt skickliga faktiskt. 
 
Annars har jag tränat styrka en stund, ätit en prickig banan och läst i teoriboken. Jo juste, jag körde till stallet idag med bilen. Andra gånger jag sitter bakom ratten och det går rätt fint måste jag säga. Det blir jävligt stelt ibland bara. Tog några minuter innan jag kom tillbaka till min riktiga kropp. Haha. 
 
 



Postat av: Myggan
Datum: 2013-04-03 Klockan: 00:21:51 | Kika in här: http://nordwest.blogg.se

Åwå, ni ser ut att ha en underbar skog. Här uppe är det träd all over tha place och där det inte är det är det för smalt för att kunna träna hästar. :P
Har alltid velat rida i en "luftig" skog :C

Svar: Haha aw. Jag ska nog inte klaga då ;D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin