swirya

Amanda #3

kategori: Porträtt
Nu är jag klar med bilderna på Amanda så hoppas hon blev nöjd med någon. Har ni läsare någon favorit bland alla? Var ett tag sen jag fotade portätt. Sen är min fjärrutlösare borta och autofokusen på sigmat 70-300 är sönder. #Lovelife. Suttit och kollat Arrow större delen av dagen så ponnyn fick vila. Han tackar nog inte nej dock. Nu ska jag sticka till jobbet. Vi höres folket :). 

 
 



Postat av: Madde
Datum: 2013-04-06 Klockan: 21:39:26 | Kika in här: http://madeleinebportfolio.weebly.com/

Åh du fotar så otroligt fina bilder! Vad använder du för kamera och objektiv? :)
Har också sett 'för och efterbilderna' som du har redigerat, superfina! Hur får man ljuset sådär dröm-aktigt i photoshop? :)

Svar: Tack snälla :'D. Sony a390 och oftast med ett 50 mm objektiv :). Jag redigerar i cameraraw och brukar dra upp ljuset på bilderna och lägga i lite mera färg :).
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin