swirya

Vem är jag?

kategori: Allmänt

Hej! Wilma heter jag och är nitton år. Född 1995 och är bosatt några mil från Jönköping i Småland. Jag tolkas oftast som dryg, störd, omogen, jobbig, crazy, glad, snäll, jävlig, rolig, envis, generös och lustig. Ja, det är en beskrivning av mig om du vill ha den på papper.

Jag är oftast väldigt blond utöver min (dåvarande) hårfärg, har en väldigt b humor och är ett riktigt vampire fan. Älskar att sitta och kolla tvserier, speciellt The vampire diaries och Teen Wolf. Har en förkärlek till Ian Somerhalder som är världens snyggaste man. Har ett rum fyllt med rosa och lever inte i en en dröm bubbla utan stöter ofta på problem som många andra. Är lite av en ensamvarg men kallar det med ett coolare ord för alonevamp. Yeah.

Jag har tagit studenten från tre år på Ljud och Bildskolan där jag gick inriktning media. Ett av mina största intressen är fotografering. Älskar annars att festa, skrämma folk, äta mat, dansa, chilla, kolla på tv-serier, löpa, shoppa, kärlek, titanic, choklad, rosor, gymma, träffa nya människor, utmaningar, pinsamheter, vänner och att lyssna på musik. 

Nä men undrar ni något så är det det bara att skriva en kommentar och posta till mig. Hoppas ni stannar kvar och läser om mitt händelserika liv jag lever :').

 
 
 

 

 

 

 

 

 

 




Postat av: Louise
Datum: 2012-12-02 Klockan: 21:29:39 | Kika in här: http://thegirlgirl.devote.se

Hej! Vill först bara säga att jag älskar din blogg, speciellt dina bilder! Men jag undrar en sak. Jag går i 8an nu och vill utbilda mig till journalist. Är det den sortens medialinje du går och är du isåfall nöjd osv. Undrar lite hur det är att gå där helt enkelt. Jag älskar nämligen också att fota, så det är en liknande din linje jag hade tänkt mig. Tacksam för svar :)

Svar: Hej! Tack snälla. Blir verkligen jätteglad :'). Har inte superbra koll på det men vill man bli journalist så kan man ta sig fram på olika håll har jag hört och tror det ska finnas något som heter journalistik men tror det är på högskolan det kallas så. Men att gå inriktning media tycker jag är ett bra val för att få en stadig grund :).
Jag går inte journalistik, utan mest inriktning foto och det funkar helt okej :).
Wilma None




Postat av: Jiaqin Seger
Datum: 2012-12-07 Klockan: 18:27:58 |

Så söt du är! Har du dipdye?

Svar: Hade men det har försvunnet nu :)
Wilma None




Postat av: isasriddagbok.blogg.se
Datum: 2013-01-06 Klockan: 00:46:07 | Kika in här: http://isasriddagbok.blogg.se/

Vad har du för läppsift/gloss på sista två bilderna? Så fint! och jag hittar aldrig något jag tycker om :/

Svar: Blää, jag har inte kvar det. Eller jag vet inte vad det är iaf. haha. Men det hade inget "märke" så vet inte hur jag skulle hjälpa dig om jag hade det jämte mig :(.
Wilma None




Postat av: fia
Datum: 2013-03-27 Klockan: 17:28:33 | Kika in här: http://sofialindeberg.blogg.se

DU ÄR SÅ JÄVLA ROLIG försök dig på att läsa det på redig skånska du

Svar: Ska jag säga de på skånska :D?
Wilma None




Postat av: Sabina
Datum: 2013-04-26 Klockan: 09:17:23 |

Så fin du är ^^)

Svar: Tack :)
Wilma None




Postat av: Vickan
Datum: 2013-05-18 Klockan: 11:44:21 | Kika in här: http://vickanlove.blogg.se

Hej!
Jag är en glad tjej på 12 år! är väldigt
intresserad av att få kontakt med dig. Är så
väldigt avis på dig hur du fått din blogg så underbar

Svar: Hej Vickan :). Trevligt! Jag gör inte så mycket. Jag bara skriver och lägger upp bilder jag fotar. haha :)
Wilma None




Postat av: Yestelle
Datum: 2013-05-29 Klockan: 15:37:35 | Kika in här: http://yestelle.blogg.se

Vil bara säga att du är sjukt duktig på att fota! Vad har du tänkt bli när du blir större när du går media på gymnasiet? Jag hade tänkt välja det men är lite osäker på om jag ska plugga vidare... ^^

Svar: Tack så himla mycket :D. Jag vill bli fotograf. Haha. Hoppas det går bra för dig vad du än väljer :).
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin