swirya

Uppdateringar.

kategori: Allmänt
Bara jag som tycker att många bloggare har dålig uppdatering på sina bloggar för tillfället?. Det är ju nu man ska sitta inne och blogga när det är så kallt ute liksom :D. Haha. Kanske inte men min bloglovinlista är tom och har värt det jättelänge nu. Haha. Har inget att göra. Chill men lite tråkigt. Jo jag andas, sitter vid datorn och lyssnar på musik men utöver det har jag inget att göra. Ska nog spela lite piano :). Intressant inlägg. Alla antecknar :). Skriver som jag alltid önskat om att kunna ha Tose utanför huset. Kommer alltid vara en dröm för mig. Hoppas den går i uppfyllelse någon gång. Fatta mysigt. Bara kunna gå ut och mysa, träna och sova i stallet. Haha ja, jag är seriös. Hade kunnat bo i stallet då :''). 
 
Okej vi blickar fram lite då. Jag bor på en liten gård där det finns ett stall med cirka fyra boxar. Ett fint ridhus som är lagom stort och en utebana. Sen har jag en jättefin trädgård och ett modernt hus där jag bor men med min man som inte existerar. Utanför mitt fönster står Tose, en frieser, en quarter och en shettis. Givetvis springer Pucko och Mango runt och leker. Runt om hänger det massa julbelysning och snön ligger vit på backen. Så :)
 
 

 
 



Postat av: Lisa Axelsson
Datum: 2012-12-01 Klockan: 23:00:21 | Kika in här: http://lisaaxelssoon.blogg.se/

Det är inte en omöjlig dröm att uppnå Wilma :-)

Svar: Hahah nejdå ;D.
Wilma None




Postat av: Agnes Åberg
Datum: 2012-12-02 Klockan: 09:41:17 | Kika in här: http://agnessan.blogg.se

Låter ju inte helt fel ;)

Svar: Verkligen inte ;D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin