swirya

Update

kategori: Allmänt
Heej allesammans! Jag har inte haft någon tillgång till internet på hela dagen men brossan lyckades till slut fixa så det funkade. Yeey! Idag så har jag vart och jobbat hela dagen. Sedan kom jag hem och besökte stallet. Min bror och hans kompis åkte med och hade i huvudet att dem skulle rida. Jag försökte dock säga åt dem att stanna hemma då jag ville rida själv idag. Men så lätt gick det inte till så det slutade med ponnyridning trots allt. Hade en annan ponny idag också så dem fick skritta runt lite i hagen på varsin häst. Lyx. Haha. Barbacka dessutom. Inte det lättaste. Annars har jag vart lite tjejig ikväll och filat samt målat naglarna, rakat benen och smörjt in mig med bodybutter. Nyrestade lakan på det. Perfa! Haha. Jo juste, benhelvetet är ännu värre nu så ska nog ringa vårdcentralen snart om det inte blir bättre. Suck. Fick sneont efter att ha hoppat in i en bil, nu kan jag inte gå normalt i trappor, eller ta på mig byxorn och skor. Orkar inteee.  



Postat av: felicia-
Datum: 2012-12-27 Klockan: 23:46:10 | Kika in här: http://whofelicia.blogg.se

mycket vackert!

Svar: Ja :')
Wilma None




Postat av: Lisa Axelsson
Datum: 2012-12-28 Klockan: 01:40:07 | Kika in här: http://lisaaxelssoon.blogg.se

Men usch... Du får krya på dig!!

Svar: Haha tack :(.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin