swirya

This terrible deppshit talk.

kategori: Allmänt
Har inget intressant att skriva. Har faktiskt försökt på två inlägg men slutade med att jag raderade allt. Stabilt. Mitt liv är inte så intressant. Jag sitter här i min säng som en halvsvettig maratonlöpare, illröd som en tomat i hela ansiktet som hoppas på att morgondagen inte ska existera då jag ska jobba. Sjukling + jobb = irriterat lik.
 
Funderar på om jag ska sova men så fall kommer jag vakna mitt i natten och må jättedåligt. Btw. Vet ni vad? Jag kunde inte ens äta popcorn. Jag älskar popcorn. Drack varm oboý innan idag och var inte heller gott. Ville inte ens dricka upp det. What the hell? Men nu kom jag faktiskt på vad jag kan göra. Plinga piano. Fast nu kom jag på att jag har en uppsats ska vara inne innan tolvslaget. Men jag känner att jag inte orkar ta itu med den nu. Inte på grund av lathet utan för att mitt huvud har tre världskrig samtidigt. Sen borde jag plugga till ett svenskaprov som vi har på tisdag om alla epoker. Ja men huur intressant på en skala? I vilket fall visar jag två bilder på finaste Tose sen i somras. (Gud vad jag nämner somarn hela tiden.) Totalt inlove med dom båda två. Vill till stallet och krama om T nu ju :(. 



Postat av: Josäfin Andersson
Datum: 2012-12-15 Klockan: 22:01:42 | Kika in här: http://jossanamigo.blogg.se/

Krya!

Svar: Detsamma :')
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin