swirya

The vampire diaries

kategori: Tvserier
[weheartit.com] Precis kollat avsnitt åtta av vd. Finns inte ord, insane. Så sjukt jävla braaaaa.
 Några fan som läser bloggen? Vilket team håller ni på? Delena eller Stelena? 



Postat av: emmalindblom.
Datum: 2012-12-07 Klockan: 18:25:18 | Kika in här: http://www.nattstad.se/emmalindblom

Älskar Vampire Diaries, måste kolla på senaste avsnittet!! Hoppas på Damond! Hatade honom ända tills Stefan började göra som den där Claus sa xD

Svar: Jag också :'D. Ja Damon ja :D.
Wilma None




Postat av: Agnes Åberg
Datum: 2012-12-08 Klockan: 00:48:47 | Kika in här: http://agnessan.blogg.se

Jaaa senaste avsnittet är total grymt, äntligen! Älskar Delena scenerna, det måste bli dem i slutet ;)) ! ^^

Svar: Jaa, det var sååå bra :'D.
Wilma None




Postat av: Elsa
Datum: 2012-12-08 Klockan: 09:04:01 |

Delena ftw! Okej när Stefan och Elena gjorde slut och jag såg massa gifs på dom växte Stelenashippern i mig men det senaste har han bara sjunkit för mig xD

Svar: HELLL YEAAAAH <3. Hahah kan hålla med till 5 % om stelena men resten Delena <3333333333.
Wilma None




Postat av: Emilia
Datum: 2012-12-08 Klockan: 20:42:51 | Kika in här: http://emiliakinnunen.blogg.se

DELENA :DDD

Svar: Thank god <3
Wilma None




Postat av: Sofie
Datum: 2012-12-09 Klockan: 17:19:04 | Kika in här: http://vildcheyernaa.blogg.se

Jag gillar Delena jättemycket, men tycker synd om stefan så mycket, liksom han förtjänar elena. Så stelena måste jag nog säga.. Men samtidigt hoppas jag typ på att Katherine kommer tillbaka och är snäll, så kan damon ta henne istället :D

Svar: Hahha naaaej. DELENA <3. haha
Wilma None




Postat av: Diana
Datum: 2013-05-12 Klockan: 18:36:30 | Kika in här: http://dianataburno.blogg.se

Delena ska det va!

Svar: Jaaaaa :'D
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin