swirya

Suck

kategori: Allmänt
Nu var stallet fixat. Var inte morgonpigg kan jag säga så jag la mig och sov lite till när jag kom hem igen. Tanken var att åka och jobba när jag ändå var uppe tidigt tills Olivia inte lagt nycklen där den ska va. Blev därför inget jobb. Suck. Jag som ville handla julklappar imorgon men måste då istället jobba. Sur minst sagt. Allt ska alltid kretsa runt henne men så är det :). Istället ska jag fortsätta lite med min julstädning och förbereda lite grejer. 
 



Postat av: Ida Nilsson
Datum: 2012-12-22 Klockan: 13:21:34 | Kika in här: http://idacnilssons.blogg.se/

Älskar detaljerade bilder kring hästar. Hästar är livet!

Svar: Hästar är underbara djur :)
Wilma None




Postat av: Ninni - Vimsiga mamman
Datum: 2012-12-22 Klockan: 13:25:35 | Kika in här: http://ninnzan.se/

så fin bild =)

Svar: Tack :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin