swirya

Söndag

kategori: Allmänt
God kväll! Ska nog vara lite stolt faktiskt som både spelat piano, rensat min garderob (det vill säga tagit ut alla kläder och vikt in det som jag vill behålla). Hängt tvätt och städat undan resten av kvarlevorna i mitt rum. Yeey :]. Men jag mår sämre idag och det glädjer mig inte. Rösten har blivit jättedålig och jag snorar som aldrig förr trots att jag inte vart utanför dörren en enda gång idag. Men det verkar inte spela någon roll. Kroppen har också varierat från att vara för varm till för kallt. Samt halsont, men nu ska jag inte klaga mer. Toses ägare fick sköta om honom idag då mina päron åkte iväg till stan när dom vet att jag inte klarar av att ta mig dit på egna ben. Blev riktigt arg eftersom dom inte hann skjutsa mig. Känner mig som en vampire. Allt är förhöjt. Är jag arg blir jag rasande. Blir jag ledsen blir jag förstörd. Grejen är den att jag inte klarar av att vara för varm då blir jag blir extremt arg väldigt lätt. 
 



Postat av: fia
Datum: 2012-12-16 Klockan: 20:59:01 | Kika in här: http://sofialindeberg.blogg.se

Vill också kunna spela piano!!!!!!

Svar: Du ska få höra skillzen då ;))))))
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin