swirya

Sjukling

kategori: Allmänt
Blää. Jag mår så dåligt. Hade den hemskaste natten på länge. Först skakade jag tänder av kyla och sen kallsvettades jag av värme. Den känslan var verkligen annorlunda. Blev därför ingen skola idag. Försökte istället sova bort smärtan lite, och sen vid lunch blev det bättre ett tag så jag, syrran och mamma åkte till stallet där Olivia fick motionera Tose lite. Satt upp några minuter i slutet vilket jag inte skulle gjort såhär i efterhand. Mår lika dåligt nu igen. Yr i hela huvudet och känns som jag ska spy blod såfort jag hostar lite. Make it stop :(. Det gick bra för Olivia som inte ridet på månader. Tose var lite seg men han fick röra på sig en stund iaf. Känner att han måste få någon stimulans om dagarna. Någon frivillig :3? Haha känner typ så.. Jag kommer inte klara av att träna honom om jag mår såhär dåligt iaf. Buhu. Världens finaste kompis. Vinertvila är inte heller något alternativ. 
 
 Jag och Tose i somras. [Foto: Amanda Lunnevad]
 



Postat av: Anonym
Datum: 2012-12-14 Klockan: 18:35:02 |

jätte fina bilder!!

krya på dig!

Svar: Tack snälla :).Tack :')
Wilma None




Postat av: Lisa Axelsson
Datum: 2012-12-15 Klockan: 21:24:11 | Kika in här: http://lisaaxelssoon.blogg.se/

Varför är inte vintervila något alternativ?
Krya på dig!

Svar: All vår träning som vi byggt upp så som muskler och kondis kommer försvinna och då kommer vi få börja om på nytt. Sen vill jag att han ska få ut och röra på sig för att bli stimulerad. Fast tanken har faktiskt kommet upp igen :).
Tack ^^).
Wilma None




Postat av: Mira & Louise
Datum: 2012-12-17 Klockan: 19:16:56 | Kika in här: http://www.norroryttarna.blogg.se

Jätte fin häst, Även blogg :)

Svar: Den hästen är superfin :')
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin