swirya

Saker ni inte visste om mig

kategori: Personligt
- Jag gillar inte att smsa. Tycker det är skitjobbigt ärligt talat, speciellt med touch. (Varför skaffade jag ens en?) Haha. Känner mig extremt gammaldags när jag skriver detta. Föredrar i vilket fall hellre att skriva på datorn.
 
- Jag har dålig syn och "förnyade" mina glasögon för något er sedan (eller två/tre?) men slutade med att jag aldrig tog på mig dem för att jag inte vågade ha dem i skolan.
 
- Jag har haft tandrälls i cirka sex år. (orkar inte kolla upp exakta datum för tillfället). Grejen är den att jag inte ens hade fula tänder. En liten glugg var allt och en liten tand som behövde fyllas på. Frågan är då varför jag hade den så länge? Okunniga impulsiva tandläkare? Eh LITE? Flytta höger. Oj blev inte så bra. Flyttar tillbaka dem. Oj blev inte heller så bra. Flyttar igen. 
 
- Älskar choklad. Alldeles för mycket. Såfort jag känner mig arg, trött eller glad vill jag ha choklad. Spelar ingen roll vad jag är på för humör. 
 
- Har för tillfället velat gå över till engelskridning istället för western. (Say what?). Vet inte varför. Tycker bara att en del utrustning inom det engelska är döläckert. Speciellt träns!
 
- Hatar tidsramar. Kan till exempel inte åka till stallet om jag ska iväg till något efteråt då jag inte vill stressa. Så slutar med att jag tar stallet sist i så fall.  
- Jag har vart med i tidning "Ridsport". Haha? 
 
- Jag kunde inte inställningarna på min kamera i ett eller två år. Fotade mest på auto. Minns hur jag och Elin scrollade på "ratten" i jakt på en skarp bild. Haha.
 
- Jag hatar finnar/akne. Om jag får finnar så mår jag ofta väldigt dåligt att jag inte vill gå utanför huset. Tragiskt men sant. Hatar känslan av att känna sig ful. Samtidigt ska jag nog vara glad som har ganska bra hy till skillnad från andra. 
 
En till bild på islänning Meyja. Döör så vacker man kan vara. 
 



Postat av: Caroline Nilsson
Datum: 2012-12-18 Klockan: 11:28:31 | Kika in här: http://iamcarro.blogg.se/

Så fin bild!!!

Svar: Tack :D
Wilma None




Postat av: Tova
Datum: 2012-12-19 Klockan: 10:31:36 | Kika in här: http://kazince.blogg.se

Vacker bild, vad använder du för utrustning?

Svar: Tack :D. Klicka på kameran i menyn på högersida. Där är en symbol som är en kamera :).
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin