swirya

My little pony

kategori: Macintosh B
[Torsk 2010.] Jaha, vad har hänt idag då? När jag vaknade så blev det lite käk och städ på rummet så nu är det fint igen. Duktigt! Sedan så åkte jag med Elin upp till stallet och sedan möttes vi i skogen med hästarna. Ditvägen var ingen hit men när vi väl mött varandra så gick det undan. Elin satt på Meyja (islänningen som ni sätt lite ut av här i bloggen, fuxfärgad.) Blev en ganska kort runda tillsammans med Elin och M men i högre tempo. Vi tävlade lite på raksträckan och gissa vem som vann. Jo galoppören Macintosh ;). Sedan fick vi splittras och jag red hemåt. Tose var sjukt fin på hemvägen. Trampade under sig som bara den i både trav och galopp. Bärigheten hade jag inget att klaga på idag. Det är bara så himla härligt att ut och rida i skogen. Särskilt med sällskap. Nu har Torsken vart ute i skogen två dagar i sträck och raceat så imorgon får det bli att rida volter. Haha kul.  
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin