swirya

My day

kategori: Allmänt
Vid lunchtid åkte jag med min vän Amanda in till stan för att gå på mellandagsrean. Ont överallt typ men mina fynd var nog helt klart värt den smärtan ;). Fick med lite småsaker som jag faktiskt tänkte visa imorgon. Jättefina smycken köpte jag. Sedan åt vi på subban också och sen bärde det av hemåt. Fick skjust till stallet där jag lekte lite med Herr T löst i snön. Kan väl inte påstå att han är så bra på att röra på sig om man försöker mana på honom xD. Blir mest ett varv sen halt. Jaha vad ska vi göra. Tro du jag ska springa runt dig som en slav :))? I slutet så körde vi en liten lek jag kom på. Då blev det fart på honom och jag flåsa lite jag också ;D. Sedan så tog jag en powerwalk (läs icewalk) hem på isgatan. Nu är jag nöjd! 



Postat av: jessie
Datum: 2012-12-29 Klockan: 20:59:50 | Kika in här: http://frostypink.blogg.se

Jätte söta strumpor! Vart köpte du de? :)

Kram <3 /Jessie

Svar: Eller hur :D. Dem kommer från ett företag som heter cellbes. Dem glider dock ner när man går med dem men funkar bra när man sitter still. Haha :).
Wilma None




Postat av: Sofia
Datum: 2012-12-29 Klockan: 21:06:48 | Kika in här: http://lovejournal.blogg.se/

Mysiga bilder! :-)

Svar: Mobilen att tacka ;)
Wilma None




Postat av: JUNITJEJ
Datum: 2012-12-29 Klockan: 23:43:37 | Kika in här: http://www.junitjejen.se

Vilken härlig dag!

Svar: Ja men eller hur :D.
Wilma None




Postat av: Matilda
Datum: 2012-12-30 Klockan: 09:29:48 | Kika in här: http://littledays.blogg.se/

Ojdå, blev fel innan! Ville bara säga att du är med på framsidan med detta inlägg också, haha :D

Svar: Blev jag :D? Med vilken bild ^^?
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin