swirya

Monday

kategori: Allmänt
Me last winter. 
Är som sagt fortfarande inte helt kry men ska till skolan imorgon för att skriva ett prov som jag inte ens börjat plugga till än. YOLO? Får hoppas på att mitt minne mirakulöst får någon energikick så jag kan komma ihåg lite utav det jag ska läsa ikväll. Pluggade alltså historia idag och imorgon är det svenska prov. Kul :D. Naeeej! Sen så var jag en stund i stallet. Herrejisses vad jobbigt det va. Blir helt slut av att göra rent boxen. Min haals :(. 



Postat av: Mira&Louise
Datum: 2012-12-17 Klockan: 19:44:07 | Kika in här: http://norroryttarna.blogg.se

sv: tack så jättemycket, du har en väldigt fin blogg du med! fotar du mycket? :)

Svar: Tack :D. Så mycket jag hinner så det kan man säga :D
Wilma None




Postat av: Adriane
Datum: 2012-12-17 Klockan: 21:18:30 | Kika in här: http://addivarnamnet.blogg.se

haha smart att inte plugga ;)

Svar: Haha inte speciellt men har vart sjuk och omotiverad :)
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin