swirya

Let it snow.

kategori: Foton
Hallå i kylan! Idag har jag inte mått sådär superbra i kroppen så åkte hem från skolan lite tidigare. Yr, magont och trött. Men nu mår jag bättre så det är skönt. Haft lite ont i halsen också så knarkade två paket läkerol på lektionen, inte för att det hjälpte men ändå. Fick nog ont i magen av det. Hehe. Men nu känner jag mig lite utvilad då jag sov en stund i skolan. Fast har fortfarande lite huvudverk vilket jag hade igårkväll också. Tror bara det är tillfälligt för Wilma blir aldrig sjuk. Ytterst ovanligt oavsätt årstid. 
 
Nu har det äntligen lagt sig lite mer snö här i orten, så underbart. Så nu är det inte längre hårt som sten ute så det är awesome. Dock vill jag ha en snowracer som jag kan ha och tolka efter Tose med men min efterblivna bror har byggt ihop den på en jävla cykel. Kul. Bilderna här ovan knäppte jag lite snabbt när jag kom hem i mörkret. 



Postat av: Mikxki
Datum: 2012-12-03 Klockan: 16:42:17 | Kika in här: http://mikxki.blogg.se

Vilka härliga bilder :)

Svar: Tack snälla. Blir jätteglad :D
Wilma None




Postat av: Annika
Datum: 2012-12-03 Klockan: 17:43:22 | Kika in här: http://blogofphoto.webblogg.se

Jätte fina bilder :D

Svar: Tack så mycket :D
Wilma None




Postat av: Annika
Datum: 2012-12-03 Klockan: 20:45:21 | Kika in här: http://blogofphoto.webblogg.se

SV: tack :D




Postat av: Isabella
Datum: 2012-12-03 Klockan: 21:24:33 | Kika in här: http://treryttarna.blogg.se

Aaaw, vilken gullig vovve! Det är väl en tax? :)

Svar: Det är det :)
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin