swirya

Julpyntat

kategori: Allmänt
Lite halvkassa bilder på kvällens resultat av pyntningen. Hann inte göra Toses box utan gjorde bara lite inne i stallet.Tose står i utebox så ska nog fixa det någon dag framöver så det blir det lite hemtrevligt såhär till jul. Små detaljer gör skillnad. Annars så har jag pysslat lite med Tos. Var ute och gick en kall promenad i tjugo minuter, sedan kom Lunne och Suss med lite fika. Mys... Nu är jag som sagt hemma. Kollar på "Beck" som snart börjar igen. Ska försöka ta lite bättre bilder imorgon med kameran. Julpyntar ni läsare :)? Hemma och ni som har häst i stall? Jag tycker i vilket fall det är supertrevligt. Är nog en liten kreativ designer innerst inne ;). 

 



Postat av: Matilde Brandt - Livet med drømmefrieseren
Datum: 2012-12-03 Klockan: 18:08:59 | Kika in här: http://www.matildebrandt.no/blogg

Ååh så koselig det ble :D Finnes ingenting herligere enn julepyntede staller :)

Svar: Eller hur :').
Wilma None




Postat av: Lisa Axelsson
Datum: 2012-12-04 Klockan: 10:51:07 | Kika in här: http://lisaaxelssoon.blogg.se

Åh mys :'D

Svar: Ja :D
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin