swirya

Jullov

kategori: Allmänt
Den rubriken har vi längtat efter. Nu äntligen är den kommen. Jullov innebär såå mycket roligare läsning för er. Är såå taggad på att vara ledig. Känner mig bättre i kroppen nu så ska är riktigt taggad för att komma igång med träningen också. Tänkte skriva schema för både träning och kost bara för jag blivit så slarvig med maten. 
 
Förklaring till bilderna. Höger, trött tjej på skolavslutning i mitt nya halsband som jag fick av snällaste solstrålen Amanda ♥. Vänster bild är det jag fick ut av julklappsbytet. Haha. Så jäkla kul. Istället för att bara byta så sitter man tio pers runt ett bord med tjugo paket. Slår en tärning och får ta ett paket om man får en etta eller en sexa. När alla är slut får man öppna och fortsätta slå tärning varv efter varv till någon blåser av tävlingen. Så får man plocka från dem andra om man får tärningens sagda nummer. Trodde jag skulle faila stort men lyckades få till tre paket :D. Yeeey!
 
Nyss vart och nattat hästarna. Tose var knappt kontaktbar. Han och sin kompis hade verkligen fått syn på något som inte kunde ta blicken ifrån dem xD. Upp tidigt imorgon för utsläpp också. Min kärlek till ledighet. JAG ÄLSKAR LIVET! Haha. Sitter nu med familjen och kolla "pirates of the caribbean." Verkligen min typ av film, love it :D. 



Postat av: Ida Nilsson
Datum: 2012-12-21 Klockan: 23:22:28 | Kika in här: http://idacnilssons.blogg.se/

Vi brukar också alltid spela det, fast på julafton :)

Svar: Hahah det var skitkul :D.
Wilma None




Postat av: Linn - foto och vardag
Datum: 2012-12-22 Klockan: 10:06:28 | Kika in här: http://linnhalvardsson.blogg.se

Vilken fin header du har! Och grym blogg! :D

Svar: Tack snälla :D.
Wilma None




Postat av: Ana Zagreb
Datum: 2012-12-22 Klockan: 11:20:23 | Kika in här: http://coffeeandcake.blogg.se

Åh älskar svenska godisar <3 daim och dumble! Kan inte vänta att åka till sverige igen! Ha en bra lov :)

Svar: hahah ja :D. Detsamma :)
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin