swirya

Isbjörn

kategori: Macintosh B
Vart ute på isbjörnen i skogen idag. Full fräs. Nä men han var väldigt seg i början som han brukar men sen när man kommet en bit så blev han extremt pigg. Idag fick han bara springa av sig. Forsökte samla honom i galoppen på hemvägen men springa snabbare var roligare ;). Haha ohjuste. Ledde av honom för hand och då han tänkte han lägga sig i diket och rulla. Vad fan xD? På bilden till höger står han och skrapar som en tok. Han la sig men sen reste sig snabbt upp som tur var. Stackars sadel annars. Tog istället av alla utrustning i stallet och så fick han gå ut i hagen och rulla sig :D. Haha sötnöt. Bruna fläckar i hela hagen från smutsbjörnen. Rullracet uppskattades från Herr T.. Love him!



Postat av: Myggan
Datum: 2012-12-25 Klockan: 20:03:27 | Kika in här: http://nordwest.blogg.se

Haha, diket av alla ställen x3 Han är ju för charmig :'3

Svar: haha ja den fanns ju snö där iaf :').
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin