swirya

I miss it so bad.

kategori: Personligt


 (HD är ett måste.) Asså ååh. Inte bara för det är vinter utan bara för att sommarlov är så himla kuul. Jag älskar att dokumentera och fånga minnen genom bilder och film. Är det inte underbart? Som detta klippet här ovan. Är så glad att jag sparade det även fast jag inte är någon bra filmredigerare. Så himla Wilmastyle och bara  galoppera runt i hagen helt random. Minns när jag och Lunne tältade i hagen och levde på godis och blev överlyckliga att vi hade internet.. När vi åkte till hennes sommarstuga i Blekinge och levde livet. All sol, all glass, all gemenskap. Ja sommar helt enkelt. Sommarjobb, sena kvällar, tidiga mornar. Kanotpaddling, tältning på ön, alla dagar i stallet, galna ridturer, pizza, grillkvällar, photoshoots, inlinesturer med Elin, alla timmar framför tvserier. Haha listan kan göras lång. Längtar ni till sommarn nu eller ;)? 
 



Postat av: Lisa Axelsson
Datum: 2012-12-11 Klockan: 00:22:56 | Kika in här: http://lisaaxelssoon.blogg.se/

Älskar filmen :D

Svar: Tack! Hihi jag med :D-
Wilma None




Postat av: Myggan
Datum: 2012-12-11 Klockan: 14:02:34 | Kika in här: http://nordwest.blogg.se

Åh vad det här får en att längta efter sommaren 3:
Sen måste jag även säga att ditt hår är otroligt fint!:O

Svar: ja jag också :'D. Tack eller något ;)
Wilma None




Postat av: LINDA RISBERG
Datum: 2012-12-11 Klockan: 17:06:41 | Kika in här: http://lindarizberg.blogg.se

Åh, vilken fin bild när han stegrar brevid dig!

Har du din kamera utrustning någonstanns här på bloggen? Hittar den inte :(

(svara gärna på min blogg)

KRAM

Svar: Tack snälla :). Om du kollar i menyn bland ikonerna ser du att det är en kamera. Klicka på den :).
Wilma None




Postat av: Josäfin Andersson
Datum: 2012-12-11 Klockan: 19:11:03 | Kika in här: http://jossanamigo.blogg.se/

SOOOOMMAAAAR

Svar: :D
Wilma None




Postat av: Anonym
Datum: 2012-12-11 Klockan: 19:39:10 |

hur har du lärt Tose att göra alla trix? hur lär man en häst sånt? :)

Svar: Yes :) Tränar.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin