swirya

Fuck this shit.

kategori: Allmänt
Blää. Har typ influensa. Loove life! Kan iaf hosta utan att det låter som en strypt plastpåse nu. Men istället har jag blivit förkyld så snoret rinner. Vafan? Jag sitter inomhus liksom. Typ suttet vid datorn sen klockan nio. Funderar på att ta tag i mitt liv. Vore ju rätt bra. Jag som nästan aldrig blir sjuk. Vad tusan :(. Sitter för övrigt och lyssnar på Energys wake up call. Så himla underhållande är det :'). Lyssna på ett klipp HÄR
 
 
 



Postat av: Malin Davidsson
Datum: 2012-12-16 Klockan: 12:25:28 |

Är de inte NRJ istället för Energy? HAHAH

Svar: Man kan nog skriva både och. Energy står ju i loggan också. NRJ är bara förkortningen. (HAHAAH)
Wilma None




Postat av: Kajsa
Datum: 2012-12-16 Klockan: 20:10:08 | Kika in här: http://kajzas.blogg.se/

Grymt fina bilder!

Svar: Åh Tack så mycket :D. Trodde folk skulle reagera lite negativt på dem så tack :D.
Wilma None




Postat av: Ebba Molin
Datum: 2012-12-16 Klockan: 20:12:21 | Kika in här: http://molinebbas.blogg.se/

Snygga bilder!

Svar: Åh Tack så mycket :D. Trodde folk skulle reagera lite negativt på dem så tack :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin