swirya

Friday

kategori: Allmänt
Yeeey. Finally fredag och helgen är planerad vilket är ganska ovanligt. Skulle iväg till Lisa ikväll men blir på morgonen imorgon istället. Wiiie :D. Innan jag testade att cykla till stallet (vilket funkade bra med benet) så gjorde jag en god baguette och städade lite här hemma. Proud ;). Sen efter det tog jag cykeljävlen till stallet som fick kedjehopp hela sex gånger. Den skrammlade som jag vet inte vad. Detta resulterade i att jag fick gå både dit och hem med den efterblivna cykeln vid min sida. Suck. Ville slänga den i diket vilken sekund som helst. 
 
Blev lite träning från marken idag på en åker i repet med Tose. Gick riktigt bra. Varierade med lite jobbigare moment, trick och pauser. Longerades i alla gångarter och stegrade rakt upp från sidan. Insane. Grymt bra pass iaf med busen. Sedan liggtränade vi lite i boxen. Tror banne mig han kommer kunna sitta för det gör han redan ;).. Nu sitter jag framför tv:n och kollar lite xfactor. Ska nog ta och laga lite tacos. Duktigt.
 
 
 



Postat av: Isabell Quick
Datum: 2012-12-09 Klockan: 18:46:41 | Kika in här: http://isabellsbiilder.webblogg.se/

haha gullig han är lilla Tose!!








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin