swirya

Familjefoto

kategori: Porträtt
Fick lite inspiration utav "Sunes jul". I filmerna tar dem tar kort varje år på hela familjen och jag har länge velat ha bilder när hela familjen är samlade så varför inte på julafton :)? Hoppas det fortsätter på samma spår. Min pappa jobbade dock så han fick inte komma med. Fast vi skrattade samtidigt och sa att vi skulle klippa in honom mellan mina två systrar på bakre raden ;). Haha blev ingen superbra seriös bild, fast vår familj är väldigt b också så det spelar inte så stor roll ^^D. Kul att jag lyckades samla alla trots protester. Puck, Mang och Lizz fick givetvis också vara med. Inte frivilligt dock xD. 



Postat av: Myggan
Datum: 2012-12-24 Klockan: 22:05:42 | Kika in här: http://nordwest.blogg.se

Åh, när jag var liten ville jag inte ha några syskon, men nu när man har blivit äldre så skulle jag hemsk gärna ha en syster x3 Dock får jag nöja mig med min brorsa x3

Svar: Ååhw :(. Haha ja man får ju vara tacksam för det man har :D. Jag hatar mina syskon allihop ibland men älskar dem på samma gång och jag tror dom tycker detsamma om mig xD. Men det är väl det som kallas syskonkärlek ^^.
Wilma None




Postat av: william
Datum: 2012-12-24 Klockan: 22:53:51 | Kika in här: http://canonguy.blogg.se

fint:D ¨

Svar: Tack ^^D
Wilma None




Postat av: Paulina Suonvieri
Datum: 2012-12-24 Klockan: 23:48:24 | Kika in här: http://hundredkitchenstories.blogg.se/

ser jättefint ut! :D

Svar: Tack ^^D
Wilma None




Postat av: Sofia
Datum: 2012-12-25 Klockan: 00:17:22 | Kika in här: http://lovejournal.blogg.se/

Fint kort. Min familj tar också familjekort varje jul. God Jul :-)

Svar: Vad roligt :D. Tack och God jul!
Wilma None




Postat av: JUNITJEJ
Datum: 2012-12-25 Klockan: 01:18:52 | Kika in här: http://www.junitjejen.se

vem gillar inte kommentarer? Vilka fina julkort!

Svar: Tack snälla :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin