swirya

Elin och Meyja

kategori: Hästar
© Copyright 
Elin ville ha lite bilder på henne och Meyja så idag passade det bra att boka in en liten fotografering när jag ändå var ledig. Ljuset var underbart fint. Sol är väldigt kul att fota i trots allt.. Visst är Meyja underbar? Totalt älskar den hästen.. När allt sedan var klart stannade jag till vid min egna springare. Blev en liten ridtur på åkern i halsringen. Oh my. Måste filma så ni får "känna" den känslan. Utan utrustning. Behövde inte ens ta i ringen. Helt magiskt och han var så grymt duktig och lyhörd. Solen i bakgrunden också. No words! Sedan så skulle jag haft pianolektionen idag vilket det visade sig att jag inte hade när jag väl var där. Suck. Men nu är jag hemma. Lite frusen men mätt i magen.. Måste städa klart mitt rum som jag påbörjade idag på morgonen. Är kläder överallt. Sen så ska jag plugga sönder min uppsats. Buhu. 



Postat av: Ebba Molin
Datum: 2012-12-12 Klockan: 21:15:09 | Kika in här: http://molinebbas.blogg.se/

Vackert, älskar ljuset i dem!

Svar: Tack snälla :)
Wilma None




Postat av: celisty
Datum: 2012-12-12 Klockan: 22:15:01 | Kika in här: http://celisty.blogg.se

Hejj, fin blogg :D
Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar.
Kram !

Svar: Tack :)
Wilma None




Postat av: Lisa Axelsson
Datum: 2012-12-13 Klockan: 15:25:46 | Kika in här: http://lisaaxelssoon.blogg.se

Åh vad härligt med Tose! :'D

Svar: Ja det var freaking underbart :'D.
Wilma None




Postat av: Siri
Datum: 2013-06-04 Klockan: 11:38:06 | Kika in här: http://sirienmarks.blogg.se

HERRE GUD SÅ HIMLA FINA BILDER DU HAR PÅ KATEGORIN HÄSTAR JAG ÄLSKAR DIN BLOGG<3<3<3

Svar: Tack så mycket :'D.
Wilma None




Postat av: Miriam Hedlund
Datum: 2013-06-04 Klockan: 11:39:38 | Kika in här: http://miriamhedlund.blo.gg/

Första bilden!<3

Svar: Tack :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin