swirya

We will all one day be history.

kategori: Allmänt
Hej! Hur är det? Med mig är det rätt bra, är ledig två dagar nu. Hur skönt som helst! Min bil har dock gått sönder så massa kostnader och väntan på det. Well well! Detta med att jag skulle få försökringspengar för min kamera har heller inte gått igenom så blir inte så mycket av det, tyvärr. Tär som fan på en. Mitt liv ♥
 
Sen har jag en nyhet, vilket är att jag har sagt upp mig som fodervärd på Tose ♥. Det kommer inte längre vara vi två och det gör så ont i mig, tär på mig mer än allt annat efter dessa fina fem år vi haft tillsammans. Världens finaste hjärta som aldrig kommer kunna ersättas med någon annan. Ni undrar säkert varför? Anledningarna är lite olika. Men det största är mest att det känns som att vi ska gå vidare. Jag vill flytta hemifrån och kommer då inte kunna ha kvar honom. Sen har jag känt mig för stor för honom under väldigt lång tid och inte ridit honom på veckor. Ridningen betyder inte allt för oss så ligger inte i det. Men känns som det är dags att gå vidare! Jag skulle aldrig tröttna på min znoz om ni tror det ♥. Vet faktiskt inte hur detta ska gå eller hur det kommer kännas. Tose kommer i nuläget stå kvar i stallet, men hittar vi någon som vill köpa honom så kommer det får bli så. Är det någon jag känner som vill stå som fodervärd så kan det vara en lösning, men gör tyvärr inte det. Jag kommer inte att leta efter någon. Är det någon som är intresserad av honom så känns det som det är menat att vara så..Mitt älskade hjärta, hur ska detta gå? 
 
Saknar detta, hade gära gått tillbaka i tiden för att uppleva detta på nytt. ♥
 
 



Postat av: Isabella - Szalai Fotografi
Datum: 2015-01-16 Klockan: 17:55:55 | Kika in här: http://szalai.blogg.se

Vad tråkigt att du skiljs ifrån Tose :( Dock förstår jag det du nämnde om att du känner dig för stor för honom, jag själv känner mig som en jätte på min sköthäst (jag är ca 1.70 och han 1.30) och har ibland funderat på att gå vidare..

Svar: Ja det är det verkligen :(. Ja, man gör tyvärr det. Vet inte riktigt vad jag ska svara. Men som sagt, känns det inte helt hundra kanske det är dags? Sen är inte ridningen allt, men du förstår min poäng tror jag.
Wilma None




Postat av: Ida - foto & häst
Datum: 2015-01-16 Klockan: 21:11:54 | Kika in här: http://prinsesc.blogg.se/

men åhhhh finisar <33333 så tråkigt att ni ska skiljas åt, men förstår, man måste gå vidare.. :') och du ska ju flytta hemifrån och allt, och då förstår man verkligen, undrar hur jag ska göra med Kalle när allt det kommer.. men de vill jag inte tänka på nu hehe..
men ni kommer alltid vara finast! haha okej jag måste vara den mest känslosamma personen för jag börjar gråta när jag skriver detta!! meeen ni är så himla vackra och ert band är helt fkn amazing, du har gjort ett fantastiskt jobb med honom, han måste verkligen vara tacksam att han har haft just dig i sitt liv!!!
massa kramar♥♥

Svar: Hiihi tack :). Ja det är inte alls kul :/. Ja alltså man blir (tyvärr) väldigt bunden med dessa fantastiska hästkrafter! Men nää gör inte de fina Ida <3. Haha fallit många tårar från mina ögon :(. Jag kommer sakna honom, men jag vet att han än så länge finns nära så jag kan åka och hälsa <3. Han ska nog vara tacksam ;). Annars hade nog lilel znozen inte funnits idag :). Är jättetacksam att få ha honom i mitt liv <3. Fantastisk häst och vän!
Kram på dig <3
Wilma None




Postat av: Sofia
Datum: 2015-01-18 Klockan: 20:12:53 | Kika in här: http://Hoppssan.blogg.se

Nu faller ju allt på plats. Är med i en western grupp på Facebook och har sätt att du lagt ut utrustning som han haft. Inte kul att skiljas från sin bäste vän. :( Men ibland är det bäst att gå vidare. Du och Tose kommer alltid vara mina förebilder. Varesig ni är tillsammans eller inte! Kram <3

Svar: ja :/. Tack fina du!! kram på dig <3
Wilma None




Postat av: Angelica
Datum: 2015-02-02 Klockan: 01:09:12 | Kika in här: http://angelchanelle.blogg.se

Asså åh, ni ÄR ju så fina!

Svar: Tack så mycket <3
Wilma None




Postat av: Josäfin
Datum: 2015-02-03 Klockan: 15:30:03 | Kika in här: http://jossanamigo.blogg.se

Åh vad tråkigt att höra, ni har ju alltid varit så fina tillsammans! Men förstår dig också, så hoppas att allt löser sig till det bästa! :)

Svar: Ja det är det verkligen :(. Tack så mycket :).
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin