swirya

Work hard, play hard.

kategori: Allmänt
Phuu! Insåg tidigare att det vart premiär utav sjunde säsongen av True Blood. Hur kan jag ha missat det? Helt galet vad braaaa det var, mycket bättre en Teen wolfs senaste säsongsstart. Hoppas på att dem kommer ikapp för varulvarna ligger mig varmt om hjärtat, men the vampires kommer alltid ligga på plats nummer ett, always and forever :'). Ogillar dock att en av mina favoritkaraktärer dött, morr. Höll på att lipa flera gånger under dem två första avsnitten, haha. Saknat mina serier ♥. Har massa att kolla ikapp nu när man är ledig, yeeey :D. 
 
Annars har jag hämtat upp Lunne i stan, sedan drog vi ut på promenad/löptur med Toselino. Tränade massa styrka på en åker också, fit for fight. Älskar att lusen har börjat träna, så kul när fler har samma intresse så man kan peppa varandra :). Mindre kul att Tose drog hem på egen hand sådär fem minuter från stallet. Fett pinsamt xD. Fick rusha som fan, tack Tos :]. 
 
Söta skarre ♥. Scenen ovan var så jävla bra, haha ni måste se TB!!! [källa]
 



Postat av: Josäfin Andersson
Datum: 2014-07-07 Klockan: 03:44:43 | Kika in här: http://jossanamigo.blogg.se/

OMG FÖRSTA SCENEN HHAA SÅ AWSOME

Svar: hahahaha jaaaaaaaa, jag ba wtf, omg, wtf xD
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin